Eftersom vi skulle åka hem tidigt på morgonen så ville vi checka ut kvällen innan samt boka taxi och få med frukostpaket. Split tar en turistskatt på en euro per person och natt. Det visste jag om så det skulle vi betala. Men sen hade vi också en Lemonad för 45 kuna som var signerad på vårt rumsnummer men inte av oss. Det var inget som vi hade beställt. Det hade de ju aldrig varit med om tidigare men de strök lemonaden från vår nota iallafall. Sen bokade vi taxi till 0645 och frukost att ta med. När vi kom ner nästa morgon så var ingen taxi bokad och det fanns inte heller någon frukost till oss. Nåväl allt löste sig, han i receptionen som var ny, det var därför vi skulle ordna allt kvällen innan, han fixade ny taxi till oss och ny frukost. Ett annat misstag hotellet gjorde var med städningen, när vi inte hade fått städat på två dagar sa vi till och då fick vi städat på en gång. De har lite nybörjarproblem på hotellet men jag tycker ändå om stället. Exempel när vi kom på tisdagen så fanns ingen vattenkokare på rummet och jag vill ha mitt kaffe på balkongen på morgonen. Men det var bara att säga till så fick vi både vattenkokare och kaffemuggar.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar